Thursday, October 21, 2010

Mega Sale!

Hujung tahun memang banyak sale!, mana-mana tempat pun sale!, semua tulis last day, eh pendek kata kalau kita perasan sepanjang tahun la sale!, cis kita sebenarnya dah ditipu dengan sistem kapitalis yang didalangi puak freemason yang berjuang mati-matian nak hancurkan umat manusia, Islam terutamanya.

Wah opening macam berat je, sapa aku nak elaborate pasal freemansory tie dan agenda-agendanya. Tapi aku memang boleh cakap pasal Mega Sale! hahahahaha.

Sama tapi x serupa.

Sebuah penjara X dibina dengan kapasiti boleh menanggung pesalah seramai 3000 orang lebih je kalau x salah aku, manakala sekarang pula, jumlah inmate dia dah bertambah hampir 7000 orang. Wah ramai sungguh, aku xtau camana derang manage hidup dalam tu. Perasaan kesian dan wajar bermain-main di fikiran ku.

Kesian sebab hidup dalam pagar batu dan bersesak-sesak.

Wajar sebab semoga ianya beri pengajaran yang setimpal kepada pesalah.

Tapi sampai bila? kalau setiap tahun kita buka penjara baru akhirnya Malaysia ni akan jadi Bandar Penjara Maju, hahahahahah mentang2 Melaka baru dapat Melaka maju kan.

Negara pun terpaksa banyak mengeluarkan duit untuk penjara, makan derang macam pergi Kursus Motivasi Fadhilah Kamsah, 6 kali, sarapan, makan pagi, makan tengah hari, minum petang, makan malam dan minum malam, pergh aku pun x dapat belanja macam tu hari2, beselah save budget kan harga petrol naik, itu naik, ini naik hahahahaha. Tu makan je tu, x termasuk kos2 untuk program-program pemulihan derang.

Jadi pendek kata memang Malaysia kena berbelanja untuk memulihkan pesalah-pesalah.

Mengenangkan hakikat ni, aku mula terfikir aku teliti betul2 proses di Secret Chamber. Di mana aku boleh membantu negara. So sapa-sapa yang kesalahannya tidaklah berat, tidak melibatkan keganasan, kecederaan atau kerugian mana-mana pihak dan kelihatan benar-benar insaf aku cuba sebaiknya x hantar ke dalam pagar batu, so kalau dah salah, jgn mengada-ngada xnak mengaku.

Kenapa?

Sebab aku xde kena mengena dengan Freemason, aku tidak memperdayakan mereka, oleh itu Mega Sale aku bukan sepanjang tahun hehehehehehehehe.

No comments:

Post a Comment